luni, 13 mai 2013

De ce ladyhawke?

Orice zi este o zi perfecta pentru a incepe un proiect. Nu conteaza daca este inceput sau sfarsit de saptamana, conteaza doar momentul in care vine inspiratia sau dorinta de face ceva.

Despre mine se spune ca sunt o vorbareata, si este adevarat, dar sunt lucruri despre care nu stiu sa vorbesc cu voce tare. Faptul ca le scriu imi ofera sentimentul ca m-am confesat mie insami, ca m-am ascultat. Intr-o era a vitezei, in care grijile zilnice ne ocupa tot timpul, sa iti acorzi tu tie cateva minute este o adevarata terapie. Este minunat sa povestesti cu parintii, cu prietenii, cu sotul sau copiii tai, dar este la fel de placut si util sa povestesti cu tine. Acele cateva minute pe zi in care sunt eu cu mine sunt uneori bateriile de rezerva cand ma simt obosita, cand ma cert cu cineva sau cand nu am idee ce trebuie sa fac in continuare.

Cu siguranta multi dintre voi cunoasteti filmul Ladyhawke si poate ati banuit de unde vine inpiratia mea pentru numele blogului. Da, este vorba despre domnita soim. Dar nu despre film in sine, nu despre actiune sau despre personaje, ci de starea pe care o traiesc la fiecare vizualizare a filmului. Este o stare despre iubire, despre curaj, despre speranta, despre puterea de a nu renunta.

Mereu mi-am dorit sa impartasesc celor din jurul meu o parte din ceea ce simt si gandesc, deoarece cred cu tarie in puterea cuvantului. Cred ca un cuvant poate construi sau darama o lume intreaga, cred ca o emotie poate schimba un suflet si cred ca avem de invatat fiecare cate ceva de la oricare alt om de langa noi. Fiecare visam lucruri marete pentru noi, care uneori par imposibile, dar am invatat ca pentru ca orice calatorie de o mie de pasi incepe cu primul pas si ca fericirea nu este o destinatie, este un drum.

Va multumesc daca ati ajuns sa cititi aceste ganduri si va invit, incepand de astazi, intr-o calatorie a cunoasterii de sine. Haide-ti sa incercam sa fim deasupra liniei superficialitatii si sa punem in fiecare clipa a vietii ceva deosebit, un "nu stiu cum" si-un "nu stiu ce".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu